Wij zijn Beewan

Wie we zijn en waar we voor staan

Wij brengen merken in contact met mensen door het vertellen van verhalen, inspelen op emotionele beleving en ontwikkelen van unieke ervaringen.

Binnen het livecom domein verzorgen we het totale proces: analyse, strategie, concept, design tot en met de totale uitvoering. Het doel, creëren van merkbeleving en het verhogen van effect en rendement, wordt in detail geregisseerd in de wereld van live communicatie: retail, interieur, sportsponsoring, merkactivatie, events en beursdeelnames. Ons team bestaat uit uiteenlopende specialisten, aangevuld met een netwerk van specialisten die een projectteam op maat aanvullen.

Rob van Rijswijk

Als cast member in Disneyland heb ik ervaren dat een beleving pas werkt als mensen erin geloven. Bij Organon (MSD) leerde ik dat het niet om producten gaat maar om mensen. Ik heb Beewan opgericht omdat ik geloof in mensen, die op zoek zijn naar het soort samenwerking dat het niveau van producten, kosten en levertijden overstijgt. Werken aan dromen, die ook daadwerkelijk uitkomen is uiteindelijk het allerleukste aan mijn werk.

Jan van Seventer

Altijd al een effect-fetisjist geweest, gefascineerd door de reactie van mensen op de dingen die we ze voorschotelen. Beurzen zijn de ultieme testtuinen voor merken die hun doelgroepen willen verleiden en overtuigen. Niet iedereen weet dat of heeft die ervaring, dus kun je dat het best laten zien aan de hand van mooie voorbeelden uit de praktijk. Met harde resultaten, spectaculaire creatie en vrienden voor het leven.

Mike Wieten

Mijn passie ligt in het uitwerken van klantwensen naar tastbaar resultaat, binnen de gestelde budgetten en overige kaders. Ik probeer altijd ‘part of the team’ te zijn in plaats van leverancier. Door mijn jarenlange ervaring zie ik de ‘beren op ons pad’ al lang van tevoren aankomen. Aangezien mijn tweede passie barbecueën is, ligt deze beer dan ook eerder op de Q dan hij zelf in de gaten heeft en hiermee verandert een risicovolle situatie in een heerlijk hapje.

Onze partners

In een wereld die steeds verder digitaliseert geloven wij in de kracht van fysieke ontmoeting. Op fysieke plekken die verhalen vertellen en de zintuigen prikkelen. Met beelden, geluiden, geuren en texturen. Plekken komen pas echt tot leven als ze bevolkt en bezield worden door mensen. Daarom geloven wij in de kracht van de ontmoeting. Weinig kan zoveel teweegbrengen in een mens als een gesprek met een ander. 

We ontwerpen plekken en regisseren ontmoetingen. We geloven in de kracht van samenwerking. In vrije en organische uitwisseling van ideeën en inzichten samen met onze partners en huisgenoten DST - het experience bureau en Sandenburg Concept Creation.

 

DST is hét experience bureau in Nederland. DST realiseert al sinds 1986 betekenisvolle experiences voor merken, musea en ministeries. Vanuit de overtuiging dat beleving krachtige communicatie-effecten op gang brengt. Immers: als je een merk of een thema beleeft, zul je het eerder begrijpen, sneller accepteren, beter onthouden en al snel doorvertellen aan vijf tot tien anderen. Dat is de kracht van beleving.

 

Sandenburg concept creation ontwikkelt, ontwerpt en realiseert vernieuwende klantbelevenis concepten voor foodservice, retail en public spaces. Deze concepten voegen waarde toe aan de activiteiten van de opdrachtgever en bouwen bij hun klanten waardevolle herinneringen op voor de toekomst.