Onze projecten

We proberen in elk project de lat weer hoger te leggen, krijgen de grootste kick als het ook weer echt is gelukt!

Marktintroductie voor een digitale sommelier

Welke beurzen zijn relevant om de unieke applicatie van WineStein, de digitale sommelier te introduceren in de internationale wereld van dranken horeca en gastronomie? Hoe zou een beurspresentatie ingericht moeten worden, welke communicatie en interactie zal het meest effectief zijn?

Introductie op de Amerikaanse markt voor Nederlandse innovator

VanRiet Material Handling Systems uit Houten groeit de laatste jaren explosief. Daar zijn een aantal redenen voor: een ambitieus management met een duidelijke visie en missie, innovatieve producten en diensten, een groeiende markt en... een uiterst succesvolle formule voor beursdeelnames. Het is tijd voor de oversteek naar een nieuwe markt.

Business club experience voor een wereldspeler

Eredivisionist AFC Ajax heeft Beewan verzocht om de customer journey van de Ajax Business Club leden te onderzoeken en waar nodig te verbeteren. Een complexe opdracht, want er zijn meerdere niveaus in de zakelijke hemel van de Amsterdamse Godenzonen. In eerste instantie is de Amsterdam 72 zaal aangepakt.

Radiologen met hart voor techniek kiezen voor Toshiba Medical Systems

Radiologen zijn medische specialisten, maar ook mensen met emotie, die niet alleen kiezen voor producten met de beste specificaties. Waarom kiezen radiologen voor een specifiek merk? Die vraag hielp ons op weg naar hoger resultaat voor Toshiba Medical  op de ECR, Europa’s grootste congress op het gebied van radiologie.

Volledig verbonden op Schiphol

CAPI Electronics verkoopt luxe elektronica gadgets op vliegvelden en wilde het publiek op innovatieve wijze kennis laten maken met hun state of the art productlijn. Beewan ontwikkelde hiervoor een aantrekkelijke interactieve display waarmee direct wordt ingespeeld op lifestyle experience.

Bouwen met Beewan als Europese partner

Een stand opbouwen is één ding, maar de verwachting van een klant overtreffen is misschien nog veel belangrijker. Amerikanen zijn een service niveau gewend dat in Europa lang niet altijd wordt geboden, vanwege cultuurverschillen en gebrek aan interesse. Voor Aziaten en mensen uit het Midden-Oosten geldt hetzelfde, maar dan gaat het weer om andere dingen. 

Beursstand in transitie

A.Hak ontwerpt en realiseert infrastructurele projecten voor de distributie en opslag van gas, olie, water, elektriciteit en duurzame energie. In de volop bewegende energiemarkt waar A.Hak zich in beweegt, is de interactie met de markt sterk veranderd. Tijd om met nieuwe energie een transitie in de beursstand te maken.

New Energy, kickoff voor internationale samenwerking

Gasunie kijkt vooruit en is veel meer dan de partij die zorgt voor opslag en distributie van aardgas. New Energy is de naam voor een nieuwe technologie die het mogelijk maakt om electriciteit om te zetten in gas. Op die manier kan bijvoorbeeld opgewekte wind- of zonne-energie worden opgeslagen en getransporteerd zoals aardgas. Dat vergt internationale samenwerking en investeringen, waarvoor we aandacht vragen op de Hannover Messe.

Van Formule 1 naar rekenformule

Mastervolt levert een bijzondere bijdrage aan de vloot van de VOLVO Ocean Race, de Formule 1 op het gebied van zeilen. Zonder sponsor te willen zijn, heeft dit bedrijf geïnvesteerd in activiteiten en communicatie rondom dit prestigieuze event. De grote vraag was echter: is het zinvol om hier de volgende keer weer in te investeren?

Wet T-shirt carwash in een Amsterdams jasje

De International Carwash Association (ICA) organiseert al jaren de Carwash Show in Las Vegas. Op zijn Amerikaans natuurlijk, compleet met mooie dames die auto’s laten glanzen en de wangetjes laten gloeien. In Europa hebben we een ander klimaat, dus onze wasstraten zijn mechanisch. Ook zakelijk is het een ander klimaat, dus kregen we de vraag om een eigen identiteit te bedenken voor de eerste Carwash Show Europe in Amsterdam.

Wet T-shirt Carwash Show in a European fashion

The International Carwash Association (ICA) has been organizing the Carwash Show in Las Vegas for years, with beautiful ladies washing the cars by hand to make them shine again and blushing customers behind the wheel. In Europe, we have a totally different climate so we are using mechanical carwash only. Our way of doing business is also quite different, so we were asked to develop a new and suitable identity for the first edition of the Carwash Show Europe in Amsterdam.

Voor elke 10 euro beursinvesteringen 272 euro terugverdienen

VanRiet Material Handling Systems uit Houten geloofde niet meer in beurzen. De nieuwe stand –vanwege de toen nieuwe huisstijl- deed het niet echt, de drie beurzen per jaar deden pijn in de portemonnee en over de opbrengsten durfde niemand te speculeren. We zijn nu een aantal jaren verder, verzorgen acht beursdeelnames per jaar wereldwijd en die brengen samen 27,2 keer meer op dan ze kosten.

For every 10 euros invested in trade shows, a return of 272 euros

VanRiet Material Handling Systems didn’t believe in trade shows after developing a new booth design, that didn’t work out as planned. Their trade show participations were only hurting their wallet and nobody dared to even think about the ROI of exhibitions. Since we took over their global exhibition program in 2013, including strategy and operations for eight trade shows per year, we are reaching profits that are 27,2 times higher than the total amount of their trade show investments.

From Formula 1 to ROI calculation formula

Mastervolt, the global leader in standalone energy solutions, is the unique supplier of the Volvo Ocean Race fleet, the famous Formula 1 in sailing. Lacking the ambition of being a regular sponsor so far, this company invested in online communications as well as customer events at most of the stopovers during this prestigious event. The big question that remained afterwards was however: will it be interesting enough to invest in the next edition or not

Open deur voor duurzame gebouwen

ASSA ABLOY Entrance Systems levert alle denkbare deursystemen met bijzondere aandacht voor veiligheid, comfort, efficiency, esthetiek en… duurzaamheid. Op de beurs Building Holland was deze laatste het belangrijkste thema en hierop werd ingespeeld met een speciaal ontwikkelde campagne.

De Schup, het eigen supportershome voor NEC

NEC, de eredivisionist uit Nijmegen speelt in het sfeervolle Goffertstadion in een prachtige groene omgeving. Het stadion ligt verdiept in het aangrenzende Goffertpark, waar het ooit door honderden Nijmegenaren met de schep (schup, op zijn Nijmeegs) werd uitgegraven. Direct onder de tribune van de Supportersvereniging NEC was aan de beschermde buitenkant plaats gemaakt voor een eigen Supportershome.