Onze projecten

We proberen in elk project de lat weer hoger te leggen, krijgen de grootste kick als het ook weer echt is gelukt!

Volledig verbonden op Schiphol

CAPI Electronics verkoopt luxe elektronica gadgets op vliegvelden en wilde het publiek op innovatieve wijze kennis laten maken met hun state of the art productlijn. Beewan ontwikkelde hiervoor een aantrekkelijke interactieve display waarmee direct wordt ingespeeld op lifestyle experience.

Open deur voor duurzame gebouwen

ASSA ABLOY Entrance Systems levert alle denkbare deursystemen met bijzondere aandacht voor veiligheid, comfort, efficiency, esthetiek en… duurzaamheid. Op de beurs Building Holland was deze laatste het belangrijkste thema en hierop werd ingespeeld met een speciaal ontwikkelde campagne.

Voor elke 10 euro beursinvesteringen 272 euro terugverdienen

VanRiet Material Handling Systems uit Houten geloofde niet meer in beurzen. De nieuwe stand –vanwege de toen nieuwe huisstijl- deed het niet echt, de drie beurzen per jaar deden pijn in de portemonnee en over de opbrengsten durfde niemand te speculeren. We zijn nu een aantal jaren verder, verzorgen acht beursdeelnames per jaar wereldwijd en die brengen samen 27,2 keer meer op dan ze kosten.

Introductie op de Amerikaanse markt voor Nederlandse innovator

VanRiet Material Handling Systems uit Houten groeit de laatste jaren explosief. Daar zijn een aantal redenen voor: een ambitieus management met een duidelijke visie en missie, innovatieve producten en diensten, een groeiende markt en... een uiterst succesvolle formule voor beursdeelnames. Het is tijd voor de oversteek naar een nieuwe markt.

Van Formule 1 naar rekenformule

Mastervolt levert een bijzondere bijdrage aan de vloot van de VOLVO Ocean Race, de Formule 1 op het gebied van zeilen. Zonder sponsor te willen zijn, heeft dit bedrijf geïnvesteerd in activiteiten en communicatie rondom dit prestigieuze event. De grote vraag was echter: is het zinvol om hier de volgende keer weer in te investeren?

Bouwen met Beewan als Europese partner

Een stand opbouwen is één ding, maar de verwachting van een klant overtreffen is misschien nog veel belangrijker. Amerikanen zijn een service niveau gewend dat in Europa lang niet altijd wordt geboden, vanwege cultuurverschillen en gebrek aan interesse. Voor Aziaten en mensen uit het Midden-Oosten geldt hetzelfde, maar dan gaat het weer om andere dingen. 

Radiologen met hart voor techniek kiezen voor Toshiba Medical Systems

Radiologen zijn medische specialisten, maar ook mensen met emotie, die niet alleen kiezen voor producten met de beste specificaties. Waarom kiezen radiologen voor een specifiek merk? Die vraag hielp ons op weg naar hoger resultaat voor Toshiba Medical  op de ECR, Europa’s grootste congress op het gebied van radiologie.

Business club experience voor een wereldspeler

Eredivisionist AFC Ajax heeft Beewan verzocht om de customer journey van de Ajax Business Club leden te onderzoeken en waar nodig te verbeteren. Een complexe opdracht, want er zijn meerdere niveaus in de zakelijke hemel van de Amsterdamse Godenzonen. In eerste instantie is de Amsterdam 72 zaal aangepakt.

Beursstand in transitie

A.Hak ontwerpt en realiseert infrastructurele projecten voor de distributie en opslag van gas, olie, water, elektriciteit en duurzame energie. In de volop bewegende energiemarkt waar A.Hak zich in beweegt, is de interactie met de markt sterk veranderd. Tijd om met nieuwe energie een transitie in de beursstand te maken.

Wet T-shirt carwash in een Amsterdams jasje

De International Carwash Association (ICA) organiseert al jaren de Carwash Show in Las Vegas. Op zijn Amerikaans natuurlijk, compleet met mooie dames die auto’s laten glanzen en de wangetjes laten gloeien. In Europa hebben we een ander klimaat, dus onze wasstraten zijn mechanisch. Ook zakelijk is het een ander klimaat, dus kregen we de vraag om een eigen identiteit te bedenken voor de eerste Carwash Show Europe in Amsterdam.

Marktintroductie voor een digitale sommelier

Welke beurzen zijn relevant om de unieke applicatie van WineStein, de digitale sommelier te introduceren in de internationale wereld van dranken horeca en gastronomie? Hoe zou een beurspresentatie ingericht moeten worden, welke communicatie en interactie zal het meest effectief zijn?

New Energy, kickoff voor internationale samenwerking

Gasunie kijkt vooruit en is veel meer dan de partij die zorgt voor opslag en distributie van aardgas. New Energy is de naam voor een nieuwe technologie die het mogelijk maakt om electriciteit om te zetten in gas. Op die manier kan bijvoorbeeld opgewekte wind- of zonne-energie worden opgeslagen en getransporteerd zoals aardgas. Dat vergt internationale samenwerking en investeringen, waarvoor we aandacht vragen op de Hannover Messe.

De Schup, het eigen supportershome voor NEC

NEC, de eredivisionist uit Nijmegen speelt in het sfeervolle Goffertstadion in een prachtige groene omgeving. Het stadion ligt verdiept in het aangrenzende Goffertpark, waar het ooit door honderden Nijmegenaren met de schep (schup, op zijn Nijmeegs) werd uitgegraven. Direct onder de tribune van de Supportersvereniging NEC was aan de beschermde buitenkant plaats gemaakt voor een eigen Supportershome.