- Doelgerichte strategie
- Volledige ontzorging
- Maximaal resultaat
Campagnes
Uitgangspunt voor een overtuigend merkverhaal en sterke beleving voor de bezoeker van de fysieke omgeving, is een effectieve themacampagne. Door samen doelstellingen en touchpoints te bepalen, ontwikkelen we een krachtig campagne concept.
5 quickwins voor een succesvolle campagne.
1
Bepaal uw verhaal
Afhankelijk van het doel van uw event en degenen die u wilt bereiken, kunt u kiezen voor verschillende soorten thema campagnes. Van een netwerkevent, tot product launch en imago- of arbeidsmarktcampagne, denk van tevoren goed na welk verhaal het best bij u past en wat uw doelgroep aanspreekt.
2
Doelgroep fragmentatie
Hoe persoonlijker een boodschap aanspreekt, hoe groter de kans dat iemand de interactie met u aan wil gaan. Door te filteren binnen uw doelgroep, kunt u meer specifiek aansluiten bij de belevingswereld van de mensen die u wilt bereiken.
3
USP’s
Unieke voordelen van uw merk(verhaal) helpen de overtuigingskracht van de campagne. Wanneer het lukt om deze ‘helden’ duidelijk te profileren en met interessante en relevante informatie als bewijsvoering te ondersteunen, maakt u het verschil in de hoofden van uw publiek.
4
Totaalbeleving
Door naast de ratio met behulp van USP’s, ook te kijken naar de emotie van degenen aan wie u uw verhaal wilt vertellen, zorgt u voor een ervaring die men niet alleen onthoudt, maar liefst ook doorvertelt.
5
Relatie
Het doel van thema campagnes is om na het initiële contact een langere relatie met uw toehoorders te creëren, of mensen nu klant, fan of een nieuwe collega worden, u zult na moeten denken over het vervolg op de eerste kennismaking.