- Doelgerichte strategie
- Volledige ontzorging
- Maximaal resultaat
Sportbeleving
Beewan Sports Experience creëert op maat gemaakte, duurzame en aantrekkelijke hospitality en experience omgevingen voor sportclubs & events, sponsors en superfans. Dit resulteert in een langer verblijf, een hogere fanwaardering, een hogere sponsorwaarde en meer omzet voor onze klanten.
Wij ontwikkelen interieur, hospitality en experience oplossingen samen met onze klanten. Van tijdelijke hospitality concepten tijdens een grote wedstrijd tot business lounges in voetbalstadions, samen zorgen wij voor maximale sportbeleving, brand awareness, brand building en positionering.
6 SPORTS EXPERIENCE PRINCIPES
1
Supportersegmentatie
Er bestaat niet zoiets als ‘dé supporter’, deze groep bestaat uit allerlei mensen met uiteenlopende demografische kenmerken, behoeften en interesses. Wanneer we een ervaring creëeren, houden we rekening met verschillende perspectieven om de totale betrokkenheid van fans te maximaliseren.
2
Circulair startpunt
Hergebruik, duurzaamheid en circulariteit zijn een gegeven. Vanaf het begin van ons creatieve proces speelt circulariteit een belangrijke rol. Circulair gebruik van bestaande elementen en materialen is bijvoorbeeld niet alleen een slimme duurzame manier om grondstoffen te sparen, maar geeft de fans ook een herkenbaar en authentiek gevoel.
3
Hybride beleving
Profiteer van het beste van twee werelden door een digitale laag toe te voegen aan de fanbeleving. Hiermee vergroten we de fysieke fan engagement, met behulp van verschillende touchpoints voor het genereren van data, crowd control, activaties en interactie.
4
Full service storytelling
We zijn een klantgericht, full-service bureau. Van strategie en concept tot design, contentontwikkeling en realisatie, ons team bestaat uit experts die de meest uiteenlopende uitdagingen aankunnen. Samen kunnen we u helpen om verschillende doelstellingen op het gebied van fanbeleving te bereiken.
5
DNA verbinden
We verbinden de beleving van clubs, merken en fans vanuit hun DNA. Door clubs en supporters te verbinden aan merken en sponsors, verzamelen we geweldige ideeën, verkrijgen we steun van alle stakeholders en optimaliseren we de doorlooptijd van het proces.
6
Multifunctioneel perspectief
Door de verschillende ruimtes binnen het stadion vanuit verschillende invalshoeken te bekijken, verbeteren we hun multifunctionaliteit. Zo kunnen ze op meerdere manieren gebruikt worden, wat resulteert in een bredere inzetbaarheid van de ruimtes en dus een hogere omzet en winst voor stadion en club.