- Doelgerichte strategie
- Volledige ontzorging
- Maximaal resultaat
Stands
Om een sterk merkstatement te maken, ontwikkelen wij opvallende stands op maat. Of het nu gaat om netwerken, het versterken van het merk imago, of een productlancering, wij zorgen dat de stand uw doelstelling maximaal faciliteert.
5 quickwins voor een succesvolle stand.
1
Bepaal heldere doelstellingen
Een stand is een onderdeel van de totale marketing- en communicatiemiddelenmix. Wanneer is voor u de beursdeelname geslaagd?
2
Genereer data
Wanneer u uw doelstellingen bepaald heeft, wilt u weten of deze gehaald worden. Door de juiste informatie te registreren, verzamelt u waardevolle data die u kunt gebruiken om de effectiviteit van uw stand verder op te voeren.
3
Werk ontvanger gecentreerd
Wat het doel van uw stand ook is, contact maken met de juiste mensen is key. Denk goed na over uw doelgroep, welke mensen u wilt bereiken met uw verhaal.
4
Thematiseer en werk gelaagd
Wanneer u weet wie u wilt benaderen, bedenk een thema (campagne) die aansluit bij de belevingswereld van deze groep. Het succes van de interactie is sterk afhankelijk van de voorkeuren en wensen van uw publiek. Door uw verhaal op verschillende niveaus en met behulp van meerdere communicatie touchpoints aan te bieden, bedient u uw standbezoeker het best.
5
Logistiek en planning
Een stand moet uw statement op een bepaalde locatie op een specifieke tijd zijn. Zorg ervoor dat naast een goede standplek, ook alle afspraken met betrekking tot de beursorganisatie, toeleveranciers en bouw in een heldere planning vervat zijn.
Wanneer u deze punten in basis op orde heeft kunt u verder nadenken over uw uitstraling, budget, follow-up mogelijkheden en ROI bijvoorbeeld. Vanzelfsprekend helpen we u graag om uw beursstrategie, creatief concept en bouw voor een effectieve beurspresentatie verder uit te werken.
Voorbeelden van Stand projecten
KOBELCO
SAMOTER | VERONA
Canon Medical Systems Europe
ECR | WENEN
MHS
LOGIMAT | STUTTGART
PLAGRON
GREEN EXHIBITION | BARCELONA
VANRIET
PROMAT EXHIBITION | CHICAGO