HYVA
IAA | Hannover
HYVA HOME IN HANNOVERSMART SOLUTIONS SHOWCASES IN EEN GASTVRIJE OMGEVING
Vraag
Hoe kunnen we vanuit het beursconcept ook een sterke indoor stand maken?
Proces
We ontwikkelden eerder al samen met Hyva een nieuw beursconcept met bijbehorend programma. Voordeel van de buitenstands zoals we die eerder realiseerden bijvoorbeeld op de IFAT is dat we daar de machines live kunnen laten zien. Zo kun je hands-on in gesprek met drivers, fleetowners en dealers, die je desgewenst een demo kunt geven.
Ook voor deze binnen stand gingen we uit van het concept “Hyva Home”, waar de klant wordt uitgenodigd voor een prettig gesprek in een sfeervolle omgeving en waar gezamenlijk met experts de juiste strategie bepaald wordt.
Aan de rand van de stand was plaats ingeruimd voor nieuwe verhalen, oplossingen en producten die Hyva te bieden heeft. Deze ‘talking pieces’ stonden zo opgesteld dat de openheid van de stand toch gewaarborgd bleef. Hierdoor bleef de stand uitnodigend en laagdrempelig voor de verschillende bezoekers aan de IAA. Daarnaast konden dankzij de meetingroom ook gesprekken met relaties in een besloten omgeving worden gevoerd.
De gebruiksvriendelijke ROI formulieren die de standcrew inzet om inzichten te verkrijgen in de verschillende (aan)vragen van de bezoekers werd ook hier succesvol ingezet.
Resultaat
De respons op deze beursdeelname in het totale programma van Hyva was vanuit alle stakeholders positief, de professionele uitstraling van de gehele stand viel op tussen de andere deelnemers. Naast de vele ontmoetingen, afspraken en deals die er op de stand gemaakt werden, werd de stand ook ingezet als backdrop en locatie voor meerdere social media posts die een ongekend bereik genereerden.