HYVA
IFAT | München
WE MOVE YOUR WORLD
We brengen doelgroepen in beweging door aan te sluiten op hun bewegingswereld.
Vraag
Hoe ontwikkel je een samenhangend communicatieconcept voor meerdere buitenstands op verschillende beurzen met uiteenlopende doelgroepen?
Proces
Samen met Hyva keken we nogmaals naar hun belofte: “we move your world”
Vanuit deze oneliner ontwikkelden we meerdere middelen, die werken voor verschillende locaties, interesses en thema’s, waar drivers, fleetowners en dealers zich in herkennen.
Afhankelijk van de focus van de specifieke beurs en haar bezoekers kan de nadruk op verschillende onderwerpen liggen.
Op het buitenterrein is er aandacht voor producten en oplossingen. In de verdiepingscontainer, het “Hyva Home”, wordt de klant uitgenodigd voor een prettig gesprek in een sfeervolle omgeving, waar gezamenlijk met experts de juiste strategie bepaald wordt.
Samen met Hyva ontwikkelden we gebruiksvriendelijke formulieren die de standcrew inzet om inzichten te verkrijgen in de verschillende (aan)vragen van de bezoekers. Dit wordt weer verwerkt in een ROI-rapportage die zorgt voor een continue verbetering van het gehele beursprogramma en sterke aftersales.
Resultaat
Naast complimenten van andere beursdeelnemers voor de stand en de presentatie van de oplossingen en producten, was de respons van de beursbezoekers ook zeer positief. Met de verkregen inzichten uit het ROI-rapport, wordt het beursprogramma in de komende periode verder doorontwikkeld en gestuurd op nieuw geformuleerde doelstellingen.