VERMEER
EQUIPPED TO DO MORE
Gastvrije sfeer van Vermeer op Bauma
Vraag
Hoe creëren we een thuisbasis voor Vermeer op de Bauma voor bestaande realties en dealers?
Proces
Voor Vermeer betekent de Bauma een week van ontmoetingen met bestaande relaties, dealers en klanten vanuit alle hoeken van de wereld. Gastvrijheid en een hartelijke ontvangst zijn erg belangrijk, dat merkte we al tijdens het bezoek aan het Europese hoofdkantoor van Vermeer in ’s-Heer Arendskerke. Het familiare gevoel en het warme welkome ontvangst werden dan ook leidend in ons concept voor de beurspresentatie, waarbij ook een hospitality concept werd opgezet met passende hapjes en drankjes.
Naast het in het oog springende paviljoen hebben we samen met het team van Vermeer een complete productpresentatie, dynamische audiovisuele corporate story en hospitality concept ontwikkeld. ‘Equipped to do more’ bleek ons tijdens het gehele proces ook goed te passen. We kregen als Beewan de kans om mee te denken in de totale beleving van de doelgroep en te laten zien dat wij, net als Vermeer zelf, altijd op zoek zijn naar extra mogelijkheden om service te bieden naast onze concepten en realisatie.
Resultaat
Vermeer kreeg naast nieuwe opdrachten en contacten ook veel complimenten van bestaande relaties en verschillende concullega’s over de gastvrije sfeer die er in het gehele paviljoen te proeven viel. Het aantal bezoekers aan de Vermeer thuisbasis overtrof alle verwachtingen en men sprak van de beste beursdeelname aan de Bauma ooit! Daarnaast, een mooi compliment voor de Beewan crew onsite, bij oplevering bleek dat Vermeer zelf helemaal niets meer hoefde te doen om de stand klaar te maken voor de eerste beursdag.